Susipažinkite su darželio komanda

Esame komanda, kurios širdys ir sielos yra atsidavusios vaikų ugdymui. Mūsų darželyje deriname Valdorfo pedagogikos principus su lauko pedagogika, siekdami sukurti turtingą, saugią ir kūrybinę aplinką kiekvienam vaikui. Mes tikime, kad kiekvienas mažas ir didelis žmogus yra unikalus ir turi neįtikėtiną potencialą. Mūsų tikslas – ugdyti visapusiškai subalansuotus, laimingus ir savimi pasitikinčius asmenis, suteikiant jiems galimybę tyrinėti, mokytis ir augti natūralioje aplinkoje. Čia kiekvienas dienos nuotykis tampa pamoka, o mokymasis vyksta per žaidimą, tyrinėjimą ir kūrybinę raišką bei tyrinėjimą laisvėje.

  • Esu baigusi Socialinio darbo bakalauro ir magistro studijas Vilniaus Universitete, jos suteikė man svarbų žinių pagrindą psichologijos, sociologijos, filosofijos ir konsultavimo srityse. Teko atlikti praktiką įstaigose, kurios dirba su vaikais, suteikia pagalbą sunkumus patiriančioms šeimoms. Visos šios aplinkybės tarsi atliepė mano norą padėti kitiems ir daryti reikšmingą pokytį visuomenėje. Ir nors turėjau galimybę prisiliesti prie darbo su vaikais, niekada negalvojau, kad kada nors galėsiu ir norėsiu dirbti vaikų darželio auklėtoja. Į Patirčių slėnio gyvenimo sūkurį patekau tuomet, kai čia darželį pradėjo lankyti dukrytė, įsitraukiau į bendruomenės vaiklas ir pradėjau savanoriauti. Esu dėkinga Akvilei, PS darželių koordinatorei, kuri paskatino mane pradėti Valdorfo pedagogikos studijas (2020 metais), mane jos įkvėpė ir padėjo galutinai apsispręsti dėl darbo darželyje. Šiame darbe labai įkvepia ir motyvuoja Valdorfo padegogikos požiūris, kad jei nori auklėti vaikus, pirmiausiai reikia pradėti nuo savęs, tai toks paprastas ir tuo pačiu labai sudėtingas, ne tik darbo su vaikais, dėsnis! Džiaugiuosi, kad atradau antroposofiją, galiu dirbti darnioje ir palaikančioje komandoje, būti arti gamtos, bei turiu erdvės išreikšti savo kūrybiškumą.

  • Amerikiečių rašytojas ir mokytojas Johnas Schlatteris sakė: „Man per vieną dieną tenka pabūti aktoriumi, draugu, slauge, gydytoju, treneriu, pamestų daiktų ieškotoju, pinigų skolintoju, taksistu, psichologu, tėvu, pardavėju, politiku, paslapčių saugotoju“. Visada tikėjau, jog mokytojo profesija stebuklinga, todėl 2016 metais baigiau VDU Švietimo Akademiją ir įgyjau ikimokylinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojo kvalifikaciją. Mokytoja dirbu jau aštuonerius metus, šešerius iš jų - Patirčių Slėnyje. Džiaugiuosi atradusi Valdorfo ir Lauko pedagogikas, jų dėka jaučiu, kad esu ne tik mokytoja vaikams, bet ir mokine savęs pačios atradimui ir pažinimui.

    Esu laiminga, nes pomėgiai laisvu laiku sutampa su laiku, kai esu su vaikais Patirčių Slėnyje. Mėgstu skaityti knygas, todėl su džiaugsmu skaitau knygas vaikams, seku pasakas. Jaučiu ramybę būdama gamtoje, jaučiu, jog žemė, gulėjimas joje, vaikščiojimas basomis, teikia man resurso, įkvepia ir sustiprina, o ir su vaikais beveik visą laiką praleidžiame tyrinėdami ir pažindami gamtoje. Labai myliu įvairias judėjimo praktikas, daug metų sportas yra mano neatsiejama dienos rutinos dalis. 2022 metais baigiau vaikų Jogos mokytojo kursus, pamažu savo meile sportui dalinuosi ir su vaikais.

    Nors esu mokytoja, tikiu, mano užduotis - ne mokyti, o drauge augti tose mūsų nuostabiose, lėtose dienose, savo pavydžiu rodyti, kad pasaulis yra geras ir saugus.

  • Esu Patirčių Slėnio Ugdymo Šeimoje kuratorė (arba kaip mes save vadiname "Naminukų fėja" 🤩) Renata!

    Beveik 10metų svajojau apie Ugdymą Šeimoje. Šiandien galiu drąsiai sakyti, kad tam aš turėjau išgyventi daug svarbių pamokų, kad užaugčiau tokiam darbui ir tokiai erdvei. Patirčių Slėnio komanda Visatos pagalba pati mane surado po visų mano augimo procesų. 2022m. vasarą prisijungiau prie šios nuostabios, stiprios ir nuolat tobulėjančios komandos ir dar nuostabesnės jų sukurtos Patirčių Slėnio erdvės. Viso šio dueto dėka aš kasdien atskleidžiu manyje slypinčius gebėjimus, talentus, visas stipriausias savybes, kurios padeda dar labiau stiprinti ir praturtinti mūsų bendrą komandą. Komunikabilumas ir bendravimas su žmonėmis (nuo pačio mažiausio iki pačio vyriausio) yra tai, ką galiu pavadinti SAVO GYVENIMO PAŠAUKIMU🥰

  • Esu” Patirčių sleniuko” darželio auklėtoja. Tai pat meninio ugdymo mokytoja.

    Menas - tai yra atskiras kiekvieno žmogaus mažas pasaulis, kurį jis susikūria pats, ir kurį jis supranta tik vienas.

    Man menas yra pasaulis kitu kampu. Kiekvienas žmogus savo širdyje yra savotiškas savo gyvenimo manininkas. Menas - tai pasaulio pažinimo įrankis. Per spalvas, struktūra, forma vaikai pažįsta pasaulį. Leidžiu vaikams pažinti pasaulį per patyrimą - paglostyti žolę, pamatyti vabaliuką, iš lapo ar užmegsto pumpuro pažinti medį, gėlę.

    Darbo su vaikais patirties įgijau dirbdama auklėtoja ir svarbiausia - savo šeimoje. Darželyje nuolat matau, kaip būrys vaikų džiugina mus savo atradimais ir skirtingų pasaulio suvokimu. Suprantu, kad kiekvienas vaikas yra unikalus, pilnas kūrybiškumo, laisvės ir begalinės meilės, ko tuo pačiu pamoko ir mane, įkvepia džiaugtis smulkiais dalykais gyvenime, visus mylėti ir nenustoti tobulėti.“

  • Gyvenimas mane veda žingeidumo, smalsumo, supratingumo, kūrybiškumo ir žinių įsisavinimo keliais, kurių dėka galėčiau būti naudinga kitiems ir padėčiau augti, tobulėti kiekvienam savaip. Dirbdama su vaikais jaučiu didelę atsakomybę už jų vystymąsi harmoningoje, kūrybiškoje ir dorovingoje aplinkoje. Kur vaikas galėtų užaugti kaip pilnavertė, laiminga, atsakinga asmenybė su amžinaisiais visatos dėsniais viduje. Na, o mano augimas prasidėjo nuo vaikystės, scenos menų apsuptyje (šokyje, dainavime, gitaros grojime) ir vaidybos meno studijose, įgijau kino ir teatro aktorės bakalaurą. Studijų metu vesdavau vaikams įvairias šventes, jaučiau, kad vaikams labai įdomu mokytis per muziką, šokį ar kitus menus, tad norėjosi tai išpildyti pilnai, prasmingai. Taip gyvenimas atvedė į darželio mokytojos veiklą. Labai džiaugiuosi šia patirtimi, kurioje su dideliu smalsumu gilinuosi į vaikų ugdymą per Valdorfo ir lauko pedagogikas. Kaip žinojimas apie vidinius žmogaus ir gamtos ritmus kuria natūraliausias augimo sąlygas. Tikiu, kad vaikas harmoningoje aplinkoje supranta, kad pasaulis yra sukurtas jam padėti augti ir tobulėti, kuriame yra meilė, šiluma, įvairios patirtys, spalvingos emocijos, kūrybiškumas ir mokymasis.

    Gražaus laiko🔆

  • Skirtingais metais mano mokymasis, darbas ir savarankiška veikla nuolat buvo susiję su vaikais. Nuo pat vaikystės mano mėgstamiausias žaidimas buvo "mokykla", o mano vaikiškame dienoraštyje taip ir buvo parašyta - "Noriu tapti mokytoju ir dirbti mokykloje". Tačiau po ilgos ir rimtos praktikos mokykloje ir baigęs pradinių klasių mokytojo studijas, jaučiausi vis labiau traukiama prie ikimokyklinukų.

    Taip mano stiprus troškimas išbandyti save ta kryptimi ir pasinerti į naują kultūrą bei kalbą beveik prieš dvejus metus atvedė mane į Patirčių slėnį kaip savanore iš Rusijos. Po metų savanorystės aš dar labiau įsigilinau į tą ryšį su vaikais ir galimybę būti jų vystymosi ir augimo dalimi, dovanoti jiems savo meilę ir šilumą ir gauti tą šilumą atgal iš jų šypsenų veiduose, iškepto smėlio pyrago, prašymų atsigulti šalia ir paglostyti galvą, kai jie miega.

    Mokykloje mokydavau vaikus pagal vadovėlį, planą, sistemą, kurioje nedaug vietos buvo skirta asmenybei, pažinimui per savo patirtį. Mūsų darzelyje tai yra vienas iš pagrindinių principų. Čia vaikui sukurta erdvė pažinti ir tyrinėti šį pasaulį, stebėti, bandyti, klysti ir bandyti iš naujo. Ir aš jaučiu, kad galiu suteikti tą palaikyma, komforta ir šilumą vaikui, kuris nebijos klysti ir bandyti dar kartą.

  • ,Užaugau didelėje šeimoje ir plačioje giminėje, kur visą laiką buvo daug vaikų. Nuo pat mažų dienų daug laiko leidau gamtoje su šeima, kaime miške. Tai įskiepijo meilę gamtai. Todėl labai gžiaugiuosi prisijungus būtent prie Patirčių slėnio komandos, kur kartu su vaikais galim daug laiko leisti lauke, tyrinėt, stebėt augalus ir gyvūnus. Tai teikia pažinimo džiaugsmą vaikams ir man. Vaikai paprastuose dalykuose atranda daug naujo, nežinomo. Taip pat man dideli mokytojai yra mano keturi vaikai. Būtent jie paskatino domėtis įvairiomis pedagogikomis, auklėjimo metodikomis, pozityvia tėvyste. Šiuo metu gilinu Valdorfo ir lauko pedagogikos žinias. Laisvalaikiu domiuos Lietuvos istorija, tautosaka, šoku liaudišku šokiu kolektyve. Man svarbi ir vaikų tautinė savimonė. Kiekvienas vaikas yra individuali nepakartojama asmenybė, turintis savo poreikius, charakterį, norus. Nėra pedagogikos tinkančios visiems. Kiekvienas nori būti mylimas, suprastas, padrasintas. Leiskime vaikams būti vaikais, juk jie taip greitai auga.

  • Kiekvienas žmogus yra nenutrūkstamas pasakojimas... Mano gyvenimo pasakojimas prasidėjo ankstyvu meilės pajautimu gamtai. Gyvenu gamtos ir gyvūnijos apsuptyje, šiaudiniame namelyje su žaliomis langinėmis, propaguoju sveiką gyvenimo būdą, domiuosi aromaterapija.

    Gyvenimo eigoje prisiliečiau ir prie mokslo – Vilniaus pedagoginiame universitete baigiau lietuvių kalbos ir pedagogikos studijas, vėliau – Vilniaus universitete įgijau Taikomosios kalbotyros magistro laipsnį. Nuolatos ieškau naujų klodų, o pasaulį regiu spalvotai – per koloristikos prizmę – baigiau tarptautinę vizažo ir grimo akademiją. Siekdama naujų patirčių, ilgą laiką sėkmingai dirbau žurnaliste, taip pat kaupiau patirtį kuriant ir vystant nekilnojamo turto objektus.

    Pajautimas, kad noriu dirbti su vaikais, atėjo tada, kai supratau, kad vaikai – tai ne maži žmonės, o dideli stebuklai, kuriems galime suteikti du dalykus – šaknis ir sparnus. Mano tikslas, kad šiame pasaulyje kartu su vaikais vieni kitiems padėtume tapti keliautojais, atradėjais ir kūrėjais. Tikiu, kad tikroji patirtis įgijama ne kalno viršūnėje, o laike, kurį praleidžiame lipant į jį.